"Budgetvarianten"

Igår hade Tobias och jag filmdag faktiskt, iumed att vädret inte var på topp!
Vi åt även god mat och efterrätt med hans familj + hans mormor och morfar. På kvällen skulle jag iväg och sola och Tobias blev tjurig för att jag tvingade med han in i rummet där solariet var, haha. Så när jag hade lagt mig i solariet så sa han "får jag lägga mig bredvid dig?" och till svar fick han "hmm, går det?.. mjaa, okej kom då!" och det fick faktiskt plats. Så där låg vi i 16 minuter och solade tillsammans.
Snacka om att tjäna pengar, he-he eller ja, den här gången var det han som sparade iumed att det var jag som betalade!

Om ungefär en timme börjar min träning så jag ska väl ta mig nånting att äta nu.
Efter träningen ska jag träffa Amy och jag sover hos henne!



Kommentarer
Postat av: Tobias Wåhlin

hahaha kolla dina fötter är större än mina (A)

2009-08-11 @ 17:21:19
Postat av: Julia

Sv; ja men du är ju liten hela du! ;)

2009-08-11 @ 19:23:17
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Tobias Wåhlin

hahah ja ska inte ens kaxxa tillbaka för då börjar du gråta ;):D<3

2009-08-12 @ 02:05:30
Postat av: Julia

Sv; men eller hur. däremot kommer du få stryk imon!

2009-08-12 @ 10:51:24
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0