Dagen innan skolan

Ja, ni känner väl igen det där? Dagen innan skolan, då man går runt och funderar på hur allt ska bli. Speciellt nu när man börjar gymnasiet och ny skola också.. Ny klass med nya klasskamrater.
För er som inte vet ska jag gå SP på åkrahäll och jag är jättenöjd med min klass! Fast schemat kunde ju varit bättre tycker man. Måndagar slutar jag liksom vid fem och har världens längsta rast emellan, toppen!.. Fredagar är bra varannan vecka iumed att vi har naturkunskap varannan vecka. :)
Tur att jag och Jessica har samma schema iallafall, så har man ju alltid någon!
Näheni, detta blir säkert bra.
Idag kommer nog Amy hit efter att jag har fixat lite.
Jag måste:
- Ta ut 200kr för jag ska nu varje månad spara undan det till en resa med Tobias som ska ske framöver.
- Fixa gymkort
- Beställa nya p-piller
- Laga armbandet (som gick sönder igår, buhu)
- Gå till stan och kolla om jeans-jackan jag ville ha finns kvar



Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0