Första skoldagen!

Jahani, då var första skoldagen avklarad och det gick väl helt okej. Var väl inte speciellt mycket som hände mer än att vi träffade klassen och åt med alla andra 1:or. Sen gick vi på rundtur i skolan och att hitta där kommer nog fan bli svårt alltså..
Imorgon blir det svartbäckssmåla med alla 1:or och vi ska göra massa aktiviteter. Tur att jag fick Fanny i min grupp iallafall!
Hmm, vi får väl se hur det går.
Jag väntar på att pannkakorna ska bli klara där nere nu, och vid 4 samlas jag för att sedan åka vidare till Högsby och spela match. Just nur är jag inte speciellt sugen på det men..
Nähe nu måste jag ner och kika till Noahs kompis där nere, hon brukar alltid hitta på nåt lurt.. åh

Och nu saknar jag Tobias jättemycket, har knappt haft kontakt alls på 3 dagar och det suger :(


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0