Fullproppad dag

Idag har jag en massa att göra..

1. Städa rummet
2. Sola (måste få lite färg innan jag åker, annars bränner jag mig)
3. Packa min väska (har inte tid någon annan dag innan lördag)
4. Handla med mami
5. Springa en långrunda

Snacka om att jag känner mig stressad eller?
Iallafall, imon har vi match. ÄNTLIGEN. Hoppas vädret är hyffsat imon bara, annars är det inge vidare.
Jag är shoppingsugen idag, behöver verkligen nya kläder till skolstarten.. Varför kan inte jag få vinna typ sisådär 5 miljoner kronor? Gud vad mycket kläder jag skulle köpa då!


En liknande klocka vill jag ha, riktigt snyggt!



Älskar randigt, och den här måste jag bara ha.

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0