Helgen slutade bra ändå

Ja, helgen slutade bra ändå.
Igår blev det fest även att jag kände mig sjuk. Jag, Tobias och Albin stack till Västerräng på fest där det var lite trevligt folk. Men det blev kallt och Tobias och jag som redan var sjuka föreslog att vi skulle dra hem till honom.
Så där var vi hela kvällen och hade det trevligt. Fick träffa efterlängtade Amy med!
Iallafall, har inte så mycket mer att säga om det förutom att det blev en bra kväll.
Idag har jag varit inne i Kalmar en sväng med mami och köpt massa kläder. Välbehövligt ju!
Efter det drog jag till Tobias för jag hade min cykel där som jag var tvungen att få hem, men jag orkade inte cykla hem direkt iumed att vädret inte var helt på topp heller. Så jag stannade och tittade på en film först.
Men nu sitter jag här och nu kommer lite bilder från igår:


I västerräng var bl annat dessa människor


Albin, Asse och Pk också!


Sofia och Sara


Älskling och jag


Albin och Asse var på g..


Haha Tobban and me


Sofia, Maja, Jessica och Amy


Amy och jag. hmm... haha!


Jag och mina två gangsters.

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL :)


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0