Hjärnskakning...

... är precis vad jag har fått idag.
Igårkväll bjöd jag Tobias på bio i kalmar. Därefter drog vi till hans brors lägenhet som
också är i kalmar, hämtade en cykel och cyklade ut till burger king och åt. Vi sov sedan i lägenheten.
Idag vaknade vi rätt sent, jag hade ont i huvet och mådde allmänt dåligt. Runt två käkade vi frukost och under frukosten började vi skojbråka lite.. Jag tog en pet-flaska och slog han lite lätt i huvudet med den, vi började jaga varandra och helt plötsligt sprang jag in i en dörrpost med huvudet före.
Jag ramlade ihop, huvudet dunkade och det snurrade runt runt..
Tobias var så gullig och tog hand om mig, jag fick lägga mig i sängen, men ibland fick han hjälpa mig upp på toa för jag mådde så jävla illa. Han fick ringa min mamma och hon kom och hämtade mig i kalmar.
Vi åkte hem till nybro först, men jag blev bara sämre och sämre. Jag låg i sängen och varannan halvtimme sprang jag på toa av illamåendet. Jag såg svarta prickar och det oroade min mamma så hon ringde till akuten och vi fick åka in.
På vägen in till kalmar igen började jag piggna till, och väl inne så sa doktorn att jag hade fått en lätt hjärnskakning och han kunde lägga in mig på observation om jag ville, men det ville jag inte! haha.
Nu är jag hemma och jag mår redan mycket bättre, efter att ha tagit en alvedon och fått i mig lite mat.
Jag får egentligen inte sitta vid datorn, för det anstränger hjärnan för mycket..

Haha, nu efteråt skrattar man bara åt det. Måste sett riktigt kul ut!
Och så fick jag en fin bula på köpet med.. Najs!


Det var mysigt så länge det varade! haha


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0