Imorgon åker vi!

Hejdär!
Var inte riktigt på humör att skriva igårkväll, dels för att vi förlorade matchen.. Dålig förlorare som jag är. ;)
Aja, i vilket fall som helst ska jag äta lite frukost nu och ta mig en dusch för sedan kommer Nettan, Magnus och Emma hit och vi ska käka raggmunkar. Mums!
Sen ska jag göra mig lite i ordning för ikväll blir det tjejkväll hos Sofia. Vi ska äta lite pizza och bara umgås, det blir ju inte så ofta det händer längre..

Och vet ni? En glad nyhet är att Tobias + hans mamma och Yngve kanske också ska med oss till Mallorca nu. Det är något jag får reda på ikväll tror jag och jag hoppas verkligen det går!
Sen får jag väl packa i det sista ikväll.


                                                       
                                                                                  Alcudia, here we come!


                                                      
                                                                    Och här ligger jag om ungefär 2 dagar!


                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det suuuupertrevligt!! Guu va avvis jag bliir!! hmmm....

2009-08-14 @ 16:59:49
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-08-14 @ 17:13:57
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: YOULOVETHEM

Åh vad övunsjuk man blir :(

2009-08-14 @ 17:28:13
URL: http://youlovethem.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0