Kalas... igen!

Hejhej!
Inatt sov Amy hos mig och jag vaknade ganska tidigt idag av min äckliga mensvärk..
Jag duschade och gjorde mig i ordning för att åka på kalas ute i Klippingsbo.
Kändes som om hela släkten var där men riktigt så många var det ju inte haha. Men det var trevligt iallafall. Jag, Rasmus och Tobias satt mest och pratade och sparkade boll (eller ja, dom försökte) haha!
Imorgon åker vi tre till havet och badar iallafall, lär ju vara borta hela dagen. Sen på kvällen skulle vi nog hitta på något skoj. :)
Jo, sen kan jag ju tala om att det gick bra o sova i det nya rummet. Inte riktigt lika läskigt som källarn och det saknar jag lite. På något konstigt sätt gör jag det! haha.
Ojdå, nu fick jag besök av världens finaste pojk! Hörs imorgon.
Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar; tack så mkt :)

2009-08-09 @ 23:58:17
URL: http://sannapetersson.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0