Kalmartripp!

Hejdär!
Idag har Tobias och jag varit i kalmar en sväng, bokstavligt talat tvingade jag med honom, haha.
Ville hitta någonting att ha på mig på torsdag, men hittade verkligen ingenting.
Men vem tror ni hittade något? JO, Tobias.. Han som inte ens ville följa med från början haha!
Runt sex kom vi iallafall hem från kalmar och just nu är han hemma hos sig och gör sig i ordning och jag ska snart börja göra mig lite i ordning för vi ska träffa Albin och Lina ikväll. Lite film-mys! :)
I morgon kommer Amy till mig och vi ska fixa med lite tills på torsdag.
Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Tobias wåhlin

hahahaha kände du dej cool när du skrev Ciaooo! i slutet eller ;)? hahahahaha :D

2009-08-04 @ 21:54:46

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0