Rix Fm och fest!

Hallå där,
nu sitter jag med Tobias i lägenheten i Kalmar.
Igår kom alla tjejerna till mig runt 4 och vi förfestade innan vi skulle med tåget in till Kalmar.
Det var riktigt trevligt faktiskt så länge det varade för redan vid 18.41 gick tåget.
På vägen till stationen läckte en cider i väskan där alla mina ömtåliga saker låg så min mobil funkade inte på hela kvällen.. Iallafall! Väl inne i Kalmar gick vi till Mc Donalds för de flesta var jättehungriga och kissnödiga.
Sen gick vi in i stan där alla var och där träffade man ju såklart på en massa roligt folk som man inte sett på ett tag.
Ja, hela kvällen gick vi runt i Kalmar helt enkelt och Linn blev typ strypt av en med! Men han bankade vi på som fan haha! Runt halv ett - ett så gick jag och mötte Tobias och det slutade med att han, jag och mathias gick runt på stan sent på natten. Sen sov Tobias och jag i lägenheten.
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0