Snart åker vi...

Om cirka 6 timmar åker vi till flygplatsen och ja.. jag är ganska nervös just nu.
Har aldrig flugit på natten så det ska bli en upplevelse faktiskt. Iallafall, nu sitter jag hos Tobias och jag tror faktiskt tyvärr inte att han får tag i någon restresa.. Men vi bestämde oss istället för att åka utomlands på typ sportlovet nästa år för då är han ju 18 med! Och då får vi åka alldeles själva också. :)
Har kollat upp vädret för hela veckan med och det ska inte bli molnigt knappt någon dag alls utan bara massa sol!
Nehe ni, nu ska jag mysa lite med Tobias för det kommer jag inte att få göra på en vecka sen..
Skriver innan jag ska åka sen med.
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en bra resa nu älskling! <333

2009-08-15 @ 13:49:56
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0