Vinnare, för en gångs skull..

Haha så jävla komiskt.
Idag hade vi en långdag i svartbäckssmåla med alla 1:orna. Jag hamnade i grupp 30 av 30 sammanlagt och ja, det blev jag, fanny och alla teknik-killarna. ;) Så dom var de smarta i gänget haha.
Hursomhelst, man kunde skaffa 2 poäng på varje staition och vi fick 2 på alla utom på en där vi fick 1p.
Så ja, vi vann av alla 30 grupper så dom ropade upp oss och vi fick pris tillochmed.. Alkoholfritt vin och tacogrejs typ? Haha, vad tänker man med då? Hmm..
Aja iallafall, det har varit en rolig dag ändå tycker jag! Och idag känner jag mig ännu mer nöjd med klassen.

Snart ska jag ner och käka lite mat och sen ska jag nog lägga mig och kolla på en film för jag är helt slut.
Idag kommer Tobias hem också! Så sitter och väntar på ett sms från honom att han har landat i Sverige.
Kanske ska träffa han när han kommer hem, beror på hur sent det blir såklart iumed att han åker från Stockholm.
Imorgon blir det vanlig skoldag hursomhelst med idrott på morgonen.. Haha.
Pussss

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0