2009 är snart över

LISTA:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, massa saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nae
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, lyckligtvis!
5. Vilka länder besökte du?: spanien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: ja, men förhoppningsvis kommer jag få med mig det mesta.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 21/5
8. Vad var din största framgång 2009?: att jag lyckats bli så stark i mig själv
9. Största misstaget?: att inte ha vågat säga ifrån..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: ja
11. Bästa köpet?: vet faktiskt inte, har köpt en hel del bra saker!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: rap das armas, nu måste vi dra, hurtful, russian roulette m.fl!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: både och, mest gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: varit med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: trackat ner på mig själv och stått på mig istället!
18. Hur tillbringar du julen?: hemma med familj och släkt :)
19. Blev du kär i år?: jag har varit kär hela året!
20. Favoritprogram på TV?: idol tror jag
21. Bästa boken du läste i år?: haha jag är inte så mycket för att läsa så..
22. Största upptäckten?: hmm bra fråga.. vet inte :)
23. Gjort något du ångrar?: ja
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?: en rund säng (a) haha
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ja, oja! skadar ju inte att vinna 5 miljoner ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: enkel men nu i slutet av året har jag piffat till det lite mer!
29. Vad fick dig att må bra?: mina underbara vänner, pojkvännen och min familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: haha säger som Amy.. BrAd PiTt
31. Vem saknade du?: Amy Mörck
32. De bästa nya människorna du träffade?: några i klassen och för övrigt i skolan. Mikaela Alm exempelvis. :)


Bild på mig i början av detta året.


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0