Bowling!

Igår vid kvart i åtta mötte jag upp Linn och vi cyklade till bowlinghallen och mötte Tobias och Marcus. Vi började bowla och Linn ledde faktiskt i början. Haha, genom allting var macke sämst och på slutet tog jag igen som fan och vann överlägset! Som ni ser gjorde jag tre strikar i rad, hahah fyfan vad kul det var. När jag slått två st sa jag såhär "äh ska jag få en till eller?" och så får jag verkligen det också? hahah (kan erkänna att det var mest tur). Så började Linn och jag skämta med killarna (som var fruktansvärt sura) och sa "det är inte ens kul för oss att få strike längre, vi är vana nu". Och FYFAN vad sura dom blev :D hahaha. Iallafall, efter det stack vi och hyrde en film, köpte lite godis och cyklade hem till Tobias. Linn och Macke stack hem sen lite innan tolv. Det blev en trevlig kväll! :)


Här har ni beviset på att jag är bäst! hahah
(macke trodde att han kunde komma igen på slutet genom att fuska och skjuta ett extra slag)

Kommentarer
Postat av: Linn

hahha, vi borde satsa på bowling! :D

ja,det blev en riktigt trevlig kväll! :D

2009-12-20 @ 17:45:23

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0