Julafton

24 december
Självaste julafton! Vaknade tidigt idag och åt god frukost med hela familjen. Dagen fortsatte och jag var faktiskt ute och övningskörde på stora vägen en stund. Sen gjorde jag mig i ordning och så kom kusinerna och de runt 2-tiden. Vi kollade på kalle anka och åt god julmat! Sen vid 6-tiden kom tomten och då blev det paketöppning! Rasse var tomte och Noah verkligen försökte komma på vem det var hahah. Men han lyckades inte! Även att Rasse ibland inte kunde hålla sig för skratt när Noah kom med ett glas vatten och sa "här har du snälla tomten.. eller.. vem är du nu?".
Jag blev mycket nöjd med mina paket och jag orkar faktiskt inte skriva allt jag fick. Men en eller fem shoppingrundor blir det för min del iallafall! ;)


Här tittar Emma, Lina och jag på Kalle Ankas Jul!


Julmat :)


Sen kom ju tomtefar haha


Sen upptäckte vi ett stort FETT hål i tomtens byxor så man såg rätt in till kalsongerna.
Och det tyckte såklart noah var jätteroligt (jag med eftersom jag har sjukt bra humor!) haha


Det var ett tag sen det var såhär mycket snö på julafton. Riktigt mysigt :)
Jag har iallafall haft en toppendag, hoppas ni andra också haft det! GOD JUL

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0