"Lusserugby"

Sov hos Tobias inatt och stackarn hade hög feber inatt, höll på att svettas ihjäl bredvid honom (a) haha. Så han gick upp med mig i morse och så gick vi ut o gick för han behövde frisk luft. Vid nio mötte jag Jessica och vi cyklade till skolan för att titta på Sofia när hon gick i luciatåget.
Vid tolv samlades vårt rugbylag i sporthallen och vi började peppa! I stort sätt gick väl matcherna hyfsat bra, trodde faktiskt det skulle gå mycket sämre. Vi kom 3a och hur många lag som var med behöver vi ju inte nämna.. ;) haha. Nämen vi tar igen det nästa år! Då ska vi träna myyycket innan med.
Nu hade jag tänkt laga lite mat till mig och familjen, ikväll blir det idolfinal :)

GRATTIS TILL AMY IDAG MED!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0