Mmmums

Idag gick jag och Jessica runt och var helt nervös hela morgonen, vi skulle få reda på vem av alla oss nio st som hade blivit lucia. Klockan blev tio och vi tänkte "näe det blev inte någon utav oss iallafall.." men vid kvart över tio kom det in tre män i klassrummet. Antingen skulle det bli Jessica eller jag så vi höll varandra stenhårt i handen! Det blev Jessica :) Riktigt glad för hennes skull så ett stort grattis till henne!
Jag, Jessica, Sofia, Sebastian, Annie, Linnea och Jenny gick och åt pizza och firade detta lite, haha. Sista lektionen hade vi svenska och vi skulle redovisa, konstigt nog var det bara jag, Sofia och Jessica som förberett vår redovisning så vi var de enda som gjorde det. Det gick bra och vi fick MVG :)

Nu ska jag ner och baka pepparkakor och lussekatter med min bror och mami! Sen ska jag plugga matte hela kvällen för jag har omprov imorgon som jag bara måste fixa.. Puss


1 december idag. Det börjar närma sig jul, mysigt!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0