Tillbakatittande på 2009

Jag har lärt känna underbara människor, äldre och yngre. Mina kompisar har varit de underbaraste på hela året kan jag ju tala om, jag är sjukt glad att jag har dom. Det har blivit mycket fester med mina gamla vänner men också med nya, vilket har varit väldigt trevligt.
När jag tittar tillbaka på 2009 tänker jag ett glatt år, inte ett jobbigt och ledsamt år. Visst har det hänt en hel del tråkigheter men listan med roligheter blir längre! Midsommar var en av de stora höjdpunkterna, firades med mina kompisar i Lundegård & Köpingsvik! Mallorca var jag också på tillsammans med min familj och Tobias familj, sjukt mysigt var det.
Jag började gymnasiet, SP09, som är en riktigt bra klass på många sätt och vis. Lite jobbigt att vi är 34 stycken kanske, men det blev en vanesak ganska fort.
Gothia var jag på i sommar också med gamla fotbollslaget, det gick väl sådär med själva fotbollen, men vi hade jättekul! Träffade ju folk från hela världen.
Vad har jag mer gjort? Hela året har jag varit tillsammans med Tobias och det har varit hur många bra stunder som helst, helt oförglömliga. Även många jobbiga och ledsamma stunder men det är sånt alla går igenom. I helhet så har mitt år varit hur bra som helst, nästan ett av de bästa åren i mitt liv.

   
  
  
  


Kommentarer
Postat av: Jessica

svar; Tack :) Imorgon ska du ner bruttan!

2009-12-30 @ 22:17:01
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0