Betala med kortet, nja det är nog inte min grej!

För det första, vart har det fina vädret tagit vägen? Visserligen är det varmt och kvavt ute, men det finns minsann ingen sol.
Hursomhelst, Tobias sov  hos mig inatt och han tvingade iväg mig till netto på morgonen för att köpa en energidryck. Och jag skulle försöka betala med mitt kort, det har jag ju haft lite problem med innan, eller vad säger du Madde? he-he.
Iallafall, när jag dragit kortet och slagit in koden så står det att det är fel kod..
Hmm, jag slog in samma kod en gång till men det stod fortfarande samma sak.
Usch vad sånt är pinsamt! Så det blev inget köp för min del.
Jag var tjurig på hela hemvägen, haha. Tobias cyklade hem till sig och jag till mig.
Så nu i eftermiddag har jag faktiskt bara suttit och spelat gitarr och sjungit, ganska najs faktiskt.
Ikväll tänkte jag lägga in lite bilder som Tobias brorsa har tagit på bland annat oss. Så kika gärna in min blogg då!
Puss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0