1 och ½ år

Jag och min underbara pojkvän har varit tillsammans i ett och ett halvt år idag. Det är verkligen sjukt vad fort tiden går! Men du har gett mig de bästa stunderna i mitt liv. Jag vet att jag har sagt det innan men du är inte bara min pojkvän, du är min bästa vän också. Jag menar, vi gör allting. Vi bråkar, låtsasfightas, myser, skrattar, hittar på bus, ja allting.. Jag har så jäkla kul när jag är med dig :) Och det är precis en sån pojkvän jag velat ha hela tiden. Inte en sån som man bara ska vara seriös med hela tiden utan med dig kan jag bjuda på mig själv och definitivt vara mig själv.

Ibland blir jag förbannad på dig likadant som du blir förbannad på mig. Allt handlar om förtroende och att man måste kämpa. Och tro mig jag kämpar med båda delarna.. Allt för att det ska bli bra liksom.

Idag ska vi först in till kalmar och shoppa lite sen åker vi tillbaka till nybro och hittar på nåt bus :) Skriver mer ikväll om hur dagen blev!


Kommentarer
Postat av: fanny

haha, ja ;) tur att de mesta har försvunnit iallafall.



grattis till dig & tobias idag, sötis! :)

2009-11-21 @ 10:21:17
URL: http://fannyrosen.devote.se
Postat av: tobias wåhlin

Du är verkligen bäst och det ska vara du och jag julle<3 :). Grattis till oss <3

2009-11-21 @ 16:39:06
Postat av: Anonym

Grattis :)

2009-11-22 @ 18:06:34

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0