Dålig uppdatering..

Jag vet, jag vet.. Men har riktigt mycket plugg nu så jag hinner knappt sitta vid datorn alls.
Iallafall, idag gick skoldagen ovanligt snabbt. Men fick reda på mitt geografi prov och det blev jag verkligen inte nöjd med. Fick 3 poäng över godkänt, och det är inte likt mig.. Visst, det är ett G men jag satsar egentligen högre än så. Så jag får ta nya tag imon på samhällskunskapsprovet!
Imorgon har jag bestämt mig för att inte plugga ett skit. Jag ska vara med Tobias :) Kanske läsa lite i boken på kvällen, men annars inget annat. Sen är det äntligen helg! Och då ska jag träffa Madddde :) väldigt länge sen sist! Så vi har nog massor att prata om. Dessutom är vi alone at my place! he he.


Detta saknar jag! Midsommar 09

Kommentarer
Postat av: Jessica

Midsommar var bra!

2009-10-08 @ 18:26:06
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0