Fest

Igår var det fest och kvällen blev lyckad faktiskt :) Tyvärr slutade den redan runt 1 pga vissa anledningar men det gjorde inget. Det var några som stannade kvar till 2 och när alla tillslut kommit ut så skulle jag och Tobias hem till honom och sova där. Vi tog sällskap med Macke och Nojje och det tog lååång tid att komma hem, var hemma hos honom vid 3 haha.
TACK ALLIHOP :)


Jessica, Lina, Madde, Amy & jag innan alla kom :)


Jessica och jag


Jag och älskling


Sofia och jag dansar, haha


Jonathan, Michaela, Simon & Maddis :D


Jag och Madde


I bakgrunden ska Tobias visa sin talang - armhävningar. hahah

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack så mycket! ;D.

2009-10-30 @ 23:25:14
URL: http://byellen.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0