Jullan är glad

Haha min skoldag vill jag inte ens prata om, proven var ju inte de bästa. Men whatever för DET ÄR BARA EN DAG KVAR TILLS HÖSTLOVET. Och vår klass är inte liiiite värda det nu eller? Efter allt slit med allt plugg.
Efter skolan stack jag till Tobias, var inte där så länge men vi lagade mat och lite iallafall.

Don't forget!!! Imorgon är jag med i tidningen som lucia, och jag skulle bli väldigt glad om ni röstade på mig :) hihi. Det kommer så småningom komma upp en "modellbild" på alla lucia-kandidater i skyltfönstret i fotobutiken bredvid willys.
Iallafall, det ska bli riktigt skönt med höstlov och det ska ske en massa festligheter och roligheter!

Nu ska jag ge er lite musik tips som gör en på bra humör (iallafall mig) :
> Down - Jay Sean
> I gotta feeling
> Miss independent - Ne-yo
> Sweetest girl - Wyclef Jean ft Akon


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0