Kort uppdatering!

Har bara haft två lektioner idag. Först historia och sedan hade vi 3,5 timmes håltimme. Så först åt jag lunch med Tobias sen cyklade jag hem och pluggade lite. För när håltimman var slut så var det dags för geografiprov! Det kändes som om det gick hyfsat bra iallafall. Jag kan inte säga att jag kunde alla uppgifter, för det kunde jag verkligen inte. Men ett G är jag nog iallafall värd. (Det var riktigt svårt alltså)
Hursomhelst, jag köpte en parfym idag med - "Calvin Klein Euphoria". mums! Luktar hur gott som helst verkligen. Så den rekommenderar jag!
Nu blir det träning med Linn och Sofia. PUSS



Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu kommer jag ihåg varför jag kände igen lukten, haha. Min mamma har den parfymen :)

2009-10-01 @ 16:46:52
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0