Nervös..

.. är jag just nu! Om en timme ska jag vara på audition till lucia i nybro.. Endast 7 går vidare så ja, det är inte så många. Men jag ska försöka sjunga så bra jag kan, sen får vi se vart det leder.

Iallafall, idag efter skolan cyklade jag hem till Tobias för jag orkade verkligen inte cykla ända hem till mig i pissvädret. Så vi låg och pratade lite sen till slut somnade vi bara? haha, vaknade vid halv sex typ och då gick vi ner. Bettan var så snäll och körde hem mig (a) blir kanske en fika med henne sen efter auditionen, hon var visst påväg att baka bullar så, haha!

Får reda på ikväll om jag gick vidare eller inte, så skriver mer då.
Pusss

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0