Nu är jag trött på skiten!

Jag är trött på allt plugg vi har! Liksom, tar det ALDRIG slut? Jag fick t ex tillbaka mitt matteprov idag. Max poäng var 29 och godkänt var 12. Jag fick precis 12 poäng.. Jag menar, är det inte illa då? :(
Åh, och idag hade jag redovisning med som jag knappt övat på men det gick bra iallafall.
Dagen idag har varit riktigt stressig. Gick till 5, träning vid halv 6, hem och duscha sedan plugga.. Har förberett ännu en redovisning som jag ska ha imorgon, försökt mig på matteläxan (gav upp efter ca en timme) och så har jag pluggat på engelskan. Det känns inte som man har någon fritid längre!
Imorgon när jag kommer hem måste jag även plugga på Samhällskunskaps provet som är på torsdag, sen ska jag fan ta mig hitta på något kul!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

I helgen kan du hitta på något kul och träffa mig!!

2009-10-06 @ 13:32:00
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0