Påbörja ett nytt liv

Det är precis vad jag ska göra. Efter inatt kände jag att nu får det fan ta mig vara nog, så det måste ske en förändring! Blev ingen skola för mig idag, sov ca 3 timmar inatt..

Från och med nu ska jag försöka planera bättre och inte ta allt i sista sekund, och det gäller allt.
Jag är så uppstressad jämt, och det leder till att jag tar illa upp för varenda liten småsak. Det är jobbigt och jag brukar inte vara sån annars. Jag måste lugna ner mig först innan jag påbörjar nya saker.

Ikväll ska jag träffa Amy, hon är ganska efterlängtad nu faktiskt.. Vi har en hel del att prata om, det har vi verkligen. Så det ska bli riktigt skönt att få träffa henne.
Det känns en aning lättande att det är höstlov om lite mindre än 2 veckor. Då ska jag verkligen bara göra saker som jag tycker är roligt, försöka koppla bort skola osv.


Mammor kan vara rätt bra ibland ändå.. :)


Kommentarer
Postat av: amyyy

ja, massa prat med bästa julia, me like :)

ses sen darling o kladdkaka på det!

2009-10-13 @ 15:03:18
URL: http://amyyyy.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0