Så kan det gå..

När man har mycket i skolan (då menar jag mycket) och ska hinna med att göra massa andra saker runt i kring det så blir man otroligt stressad. Idag gick min gräns så jag kräktes och har varit utmattad hela dagen.
Så jag fick stanna hemma från skolan, visserligen hade jag ingen lång dag så jag missade inget.
Jag har hursomhelst vilat upp mig lite nu och ska nog fortsätta med det i några timmar till, satt förresten i badkaret i minst 45 minuter förut. Helt död var jag!
Ikväll kommer förhoppningsvis Madde hit, och vi ska bara ta det lugnt! Kolla på idol, laga mat och prata en hel del.
Det känns skönt att man har så bra vänner i ens närhet hela tiden.

Sitter och lyssnar på musik och några av mina favoritlåtar just nu är:
> Hurtful - Erik Hassle
> Sexy bitch - David Guetta, Akon
> Beautiful - Eminem
> Nu måste vi dra - Ken Ring

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0