Skolfoto

Sov hos min älskade Tobias inatt och idag har vi faktiskt 17 månader. :) Tiden går fort!

Skoldagen såg ut som det brukar en vanlig onsdag förutom att vi hade rugby på idrotten och det var faktiskt riktigt kul! Resten har sett ut som vanligt, bara massa plugg och skit.
Iallafall, efter skolan hängde jag med Tobias till tandläkaren för han skulle fylla igen sin charmiga glugg.. Han visste att jag inte ville det och att jag älskade hans glugg men det är ju hans val. Så jag satt och väntade på honom i ungefär 40 minuter sen var människan äntligen färdig, haha. Det blev faktiskt fint, bara det att jag är ovan vid det nu.
När jag kom hem idag hade äntligen skolfotot kommit!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0