Frissan idag

Kvällen/natten igår ute i Ruskemåla blev faktiskt ruskigt bra :D haha.
Vi förfestade några stycken i Simons lägenhet innan och efter nio någon gång åkte vi vidare ut dit. Det var redan massa folk där när vi kom fram. Under kvällens gång blev det bara roligare och roligare, det var kul att lära känna så oerhört många med! Vid halv ett-tiden åkte jag hem och jag släpptes av utanför Tobias hus.
Där fick jag vänta och frysa i typ 10 minuter tills Tobias, Markus och Anton kom och gjorde mig sällskap. Vi drog vidare till kungshall på "efterfest" men det var inget drag där så vi stack hem..
Idag fick jag stiga upp vid 9 hos Tobias för att cykla hem o duscha osv. För vid 11 har jag en frisör-tid, jag ska klippa och bleka håret! :) Får hoppas att det blir ett bra resultat.
Bilder kommer efter jag varit där.

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0