Jag drar igång igen!

Skoldagen har inte varit så jobbig som den brukar på tisdagar faktiskt. Fick sluta tidigare också så jag stack hem till Tobias och här är jag nu. :) Tänkte vara hans "hemmafru" för en dag, laga lite mat och sånt där. För han har varit duktig och sprungit orientering och för att skryta lite om honom så kom han faktiskt först med! Haha
Så han är värd lite service idag ;)
Ikväll vid sju-tiden ska jag träna spinning med Sofia. Ska bli skönt att komma igång faktiskt.
Imorgon har jag också orientering på morgonen och efter skolan blir det nog träning med Linn och Sofia igen. På kvällen vet jag inte om det blir fest eller inte. Sånt som märks :)
Pusss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0