Kort skoldag - senare fest!

Hade naturkunskap idag vid 9.45-10.45. Sen skulle jag haft håltimme i 2,5 timma och sen komma tillbaka till skolan för att ha musik. Men nu fick jag reda på att musiken är inställd! Så min helg börjar nu för mig. :D
Jag ska snart börja städa lite och så och sen när Tobias slutar vid ett ska jag bort till honom för vi ska fixa med lite. :)
Ikväll blir det fest! Och det är jag verkligen sjukt sugen på, så det ska bli kul.
Sen sover Tobias här i think och imorgon skulle vi hitta på nånting kul. :) ja ni, finns inte så mycket mer att säga om den här dagen, så antingen skriver jag mer ikväll eller hörs vi imorgon!
Bilder kommer förmodligen då med.
Pusss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0