Onsdag

En tråkig Onsdag med dessutom. Tror ni det blir mindre plugg för mig idag? - nej minsann..
Jag har precis suttit och gjort 17 sidor spanska och har ytterligare 8 sidor kvar att göra. (y) + att jag ska läsa ut en 250 sidors lång bok på två veckor. Fyfan vad jag älskar skolan!!!
Nog om skolan. Jag vill ha helg nu, blir förhoppningsvis fest. :) Och imon ska jag träffa efterlängtade Madde med. Var ett tag sen vi sågs nu efter skoltid eller så.
Och vet ni vad jag saknar nu? Min tungpiercing, haha.. Många av er visste säkert inte om att jag precis tagit ut den, men jag var tvungen för min sånglärare. Jag kan inte sjunga "på rätt sätt" om jag har den nämligen. Men jag överlever väl utan den!

Snart ska jag börja plugga igen och runt åtta sticker jag till baby igen och sover där inatt. Blir tv-tittande på Efterlys & Idol och mys hela kvällen.

Jo en sak till, nästa vecka ska jag färga håret.
Hjälp mig?!
Jag har tre alternativ:

1. Bleka många slingor igen (som i somras)
2. Bleka håret och sedan göra mörka slingor i underhåret
3. Färga håret ljusbrunt blandat med ljusa och brunröda slingor

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nr 1. :) <3

2009-09-16 @ 18:12:41
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: sebbaaN

instämmer med mellström ;D

2009-09-16 @ 18:14:40
Postat av: AMY BÄST

nr 2 ska du ta! jag överröstar alla!!!!

på sommaren ska du ha ljusa slingor och nu till hösten, lite mörkare :D

2009-09-16 @ 18:19:06
URL: http://amyyyy.blogg.se/
Postat av: Jessica

1 eller 2 :) <3

2009-09-16 @ 19:46:43
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0