Tack för igår allihop!

Hallå, sitter hos Tobias just nu och vi hade tänkt kolla på en film.
Vi mår inte helt bra sen igår, särskillt inte Tobias.. haha. Men det var en jättetrevlig kväll hemma hos mig igår tycker jag. Kul att lära känna folket lite mer. :)
Framåt 2-tiden började vi bli lite för många så ja, det slutade med att typ alla drog hem och så var det bara jag och Tobias kvar när klockan var runt halv tre. Vi somnade gaaanska snabbt, haha.
Idag vaknade jag vid 10-tiden och jag lät Tobias ligga kvar i sängen till typ halv två, haha stackarn..
Sen nu var vi precis iväg och åt pizza, och nu ska vi bara slappa framför en film här på datan. Vi är hemma själva ikväll så ja, vi får väl se vad vi hittar på!


Sofia, Linn, jag och Jessica. <3


Haha, kul hade vi iallafall!

Tack allihop som gjorde min kväll :)

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0