"Tredje världskriget"

Igår var hela dagen åt helvete.. men som sagt, vissa dagar är sämre än andra. Hade "Tredje världskriget" med Tobias, hade mycket plugg att hinna med osv.. var inte helt kul.
Idag hoppas jag på en bättre dag iallafall :) Och det känns faktiskt som om det kommer bli det.
Sitter hos Tobias nu men han har redan börjat skolan och jag börjar inte förrän kvart i 10. Niclas ligger och sover i rummet bredvid men han lär ju vakna när som!
Har bara två lektioner idag, eller ja, först ÅIF-möte och sedan musik. Så det blir ingen jobbig dag!
Ikväll ska jag träffa Madde och Sofia och vi ska nog till Lloyd i think? Så det blir nog en trevlig kväll.

Men jag skriver nog mer senare!
Pusss

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0