Äntligen fredag

Min skoldag var enligt mig onödig idag! Hade bara två lektioner. Men den gick hyffsat snabbt iallafall. Efter skolan kom Tobban till mig och han ska vara här hela kvällen :) hihi. Vi ska nog bort till coop snart för att köpa lite gott tills ikväll, blir en äkta myskväll!
Imorgon lite innan tio åker jag och mamma in till Kalmar, dels för att köpa presenter till syrran som fyller år nästa helg och dels för att jag ska få lite smått o gott he he. På kvällen ska jag hem till Linn först och göra mig iordning tillsammans med henne, sen drar vi vidare till förfest med favorittjejerna! :D Ser fram emot en myyyyycket kul kväll.


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0