Är igång igen!

Hej!
Tränade inte på hela förra veckan så jag tänkte att idag ska jag ge mig fan på det igen. Mycket väl gjorde jag och Sofia det, vi körde på ett core-pass som var sjukt jobbigt (mest för magen) så jag kommer inte kunna skratta imon hehe.. Sen sprang vi en runda på rullbandet också! Så nu är jag helt färdig.
Sitter hos min älskling just nu för detta är sista dagen han har huset för sig själv iumed att hans mami kommer hem från gran canaria imon. Så tänkte joina honom. Vet dock inte om han har något lurt på gång där nere? För jag får inte komma ner :o haha, detta ska bli intressant!



Juste.. måste bara nämna det, beställde dessa skor för nån vecka sen (och ja, jag vet att alla kommer ha sånna i sommar) och därför tar de slut ganska fort. Jag har rätt stora fötter och gissa vad som hände när jag skulle beställa? Jo - det fanns bara i storlek 40 kvar, he he rätt bra att ha stora fötter ibland ;)

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0