Blodig olycka!

Hej!
Hann inte skriva nånting i bloggen igår för jag hade en fullsmockad dag med plugg! Det hände även en liten olycka på kvällen då jag passade mig lillebror.. Mamma och pappa var på föräldrarmöte och min syster var hos en kompis. Noah och jag satt här uppe vid datorn och tittade på lite roliga youtube-klipp tills jag fick höra "Julle, vad är detta? AAAAAAAAAAAAAJ". Gissa vad han fått tag i? Jo - min rakhyvel?! Hela handen var helt nerblodad och Noah kutade ner för både han och jag fick ju panik. Han skrek att han inte ville öppna handen och sprang därför ifrån mig när jag försökte få tag i honom.. Och jag kan inte vara "elak" så jag vågade ju inte direkt tvinga ner honom på golvet för att titta i handen.. Jag försökte få tag i både mamma och pappa men ingen svarade ju. Så jag fick ringa Tobias mamma och hon kom hit och hjälpte oss som tur var! Hon lurade i honom "tummetått, slickepott... och lilla vickevire" :) Haha, det hade jag ju aldrig kommit på! Det slutade med att han fick ett litet gulligt plåster iallafall, och jag fick gå och torka upp allt blod som hamnat på golvet (tro mig, han sprang runt i hela huset och kladdade) ;) haha.

 
Hahaha han satt och skrattade åt denna bilden (till höger) i minst 5 minuter igår.. Så sa han "jag liknar honom lite nu när jag tappat min framtand!" så jag fick ta ett kort när han härmade honom. hahah tycker det blev vääldigt likt! ;)


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0