Fredag/Lördag

Kortfattat om igår:
Jag och Tobias åkte in till Kalmar efter skolan. Vi gick lite på stan och jag köpte en present till Lina. Efter det gick vi och köpte lite gott som vi skulle ha till bion - "Shutter Island". Sjukt bra film, det var en sån "aha-film" om ni förstår? Haha. Skitbra hursomhelst. Vi var i Niclas lägenhet resten av kvällen och vi spenderade även natten där.

Idag:
Vi åkte hem hyfsat tidigt och efter lite strul kom jag hem.. Det var dags att fixa till sig lite eftersom det skulle vara kalas för Lina. Gästerna kom runt fem, halv sex och vi åt god mat osv. Resten av kvällen har jag, Rasmus, Lina och Emma suttit och kollat på Avatar :) Nu är jag skittrött och funderar faktiskt på att krypa ner i sängen.
Imorgon ska jag ha en "pluggdag".. och det låter ju inte helt kul! Men hellre en hel söndag än lite utspritt nästa vecka, right? ;)

 


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0