Skitdag!

Ja, det är precis vad min dag har varit idag! Ingenting har gått rätt.. varken i skolan eller hemma. Det värsta var när jag skulle träna på friskis.. När jag kommit dit och ska dra kortet så ser jag att det är fel kort? Jag har tagit min lillebrors kort så det funkade ju inte! Det var bara att gå hem igen för att hämta mitt kort. Ungefär halvägs till friskis igen kommer jag på att jag glömt skorna hemma.. Så det var bara att vända igen för att gå in och hämta dom. Smällde bokstavligt talat igen dörren sen för jag var så jävla förbannad! Tränade bara en timme för jag hade gjort slut på all energi idag med all surhet.. haha. Så vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska fan ta mig baka några negerbollar, det är jag värd faktiskt!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0