Utmärkt dag

Hela dagen igår blev helt utmärkt! Först pulkaåkning i Svartbäckssmåla och på kvällen bowling. Linn och jag "förlorade" men vi körde verkligen inte seriöst haha.. ;) Efter bowlingen gick vi och beställde pizza, hyrde film och gick hem till Marcus. Där hade vi det mysigt hela kvällen. Runt halv elva stack jag och Tobias hem till honom och vi somnade ganska fort.


Tobias, jag och Marcus!

Nu ska jag iväg och möta upp Tobias, det blir bowling ikväll igen fast denna gången med hans mamma och Yngve! Idag ska jag fan vinna ;) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det har du helt rätt i. Jag saknar dig också! <3 du är min bästa vän. ses nästa vecka?

2010-02-26 @ 12:33:09

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0