Andra skoldagen avklarad

FY säger jag bara.. det är ett rent helvete att ha börjat skolan igen! Vi har redan fått massa skit att jobba med.. Fick förresten reda på mitt spanskaprov idag, fick ett poäng över G. Skönt det iallafall.
Äcklig mat är det i skolan nu med och rykterna säger att anledningen till att vi får äta på papperstallrikar, med plastbestick och dricka i plastglas är att det varit råttor i köket? Mysigt.. Rörde inte ens vid maten idag, så mamma var gullig och kom med pengar så jag kunde köpa något i cafeterian!

Nu sitter jag hos Tobias och väntar på att han ska komma hem från skolan. Ska träna om en stund med (antingen friskis eller egenträning?). Lär ju vara sjukt mycket folk på gymmet eftersom det är gratisvecka så jag tror jag tränar hemma :) Nehe, nu tyckte jag att jag hörde någon som kom innanför dörren.
Puss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0