Ångest..

Sitter här och har precis kollat på massa gamla bilder.. Fyfan vad jag saknar den tiden. Måste nog erkänna att den personen jag saknar mest av allt är Amy Mörck. Vi har haft världens underbaraste år tillsammans. Ända sen vi i princip var små har vi umgått hur mycket som helst. Vi började i samma klass när vi gick i sjuan och hade hela tre år tillsammans. Fatta då hur ovant det var att börja 1an utan henne. Hon i en annan stad och jag var kvar här i Nybro. Det suger lite..
Vi har knappt träffats någonting sen vi började gymnasiet och det suger ännu mer.

 
Vi hade våra stunder.. (a) haha

 


Vill bara att du ska veta att jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: amy

åh, sitter och skrattar när jag ser bilderna, iaf den första.. haha samtidigt som jag får värsta klumpen i magen.. jag saknar dig :( jättemycket!



du är min bästa vän<3

2010-01-07 @ 15:48:03
URL: http://amyyyy.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0