Bra kväll igår - Bra kväll idag

Igårkväll cyklade jag och Jessica till Tobias för att hämta upp honom. Vi drog sen vidare till coop/stationen för att möta upp Rasmus som kom med tåget. Vi gick in på coop för att hitta nånting att laga.. Var där inne ett bra tag tills Tobias äntligen tog tag i det "ÄH vi kör på kebab istället", så fick det blir det.
Vi gick hem till Tobias och där åt vi och kollade på en hyrd film. Den var riktigt bra. Lite efter nio stack vi till Nybro Open och där träffade vi lite folk. Men efter elva någon gång gick vi hem till Jessica och spelade "The Band" eller vad det heter. :D Tobias ville såklart testa trummorna! När det började bli långtråkigt (klockan var typ halv ett) så gick vi till Tobias igen och kollade på ännu än film. Sen åkte vi hem.


Här sitter Tobias och Rasmus i Jessicas hemma studio och lirar ;) haha

Anledningen till att jag skrev "Bra kväll igår - Bra kväll idag" var att jag vet att min kväll kommer bli bra idag med. För jag ska träffa min brutta Amyyy. Äntligen! Vi ska kolla på bland annat Simon som spelar Nybro Open ikväll.
Så vi ses kanske där?
Puss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0