Det kryper i hela kroppen..

Jag är förbannad, har panik, är irriterad, och gissa vad det är som då stör mig? JO - allt plugg :(
Jag orkar inteeeeee, redan första veckan när vi började nu fick vi minst 5 saker, nu har vi fått lika mycket till typ som vi ska hinna med på ca 5 veckor och jag vet att det kommer mer.. Detta suger. Ibland ångrar jag verkligen att jag valde SP.
Sitter här och det kryper i hela kroppen på mig, vet att jag har naturkunskaps-läxförhör imorgon på typ 25 frågor och jag vet att jag måste kunna det. Men jag vill inte jag orkar INTE!
Inte när jag vet att jag har så sjukt mycket annat att bli klar med också. Kunde det inte finnas en maskin som gjorde alla inlämningar åt en? Tror jag ska uppfinna en sån.

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0