Torsdag

Sov hos Tobias inatt, mysigt :) Dagen började idag med en jobbig spanskalektion men vi fick reda på att vi fick sluta redan vid ett eftersom Engelskalektionen var inställd. Skönt!
Nu sitter jag och planerar Tobias födelsedag, eftersom typ ingen i hans familj är hemma på hans födelsedag får väl jag hitta på nåt för honom! 18 fyller han och då måste det ju vara något speciellt :) Får se vad jag kommer på!

Vid sex ska jag och Jessica bort till gymmet först och träna lite och sen vid kvart i sju blir det aerobic-träning med Sofia, Maja och Amy (vet inte om det är några fler som tillkommit?).
Sen måste jag plugga.. yes, det är redan igång :(


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0