Good days

Kan meddela att Eclipse är en av de bästa filmerna jag sett! Vi hade jättetrevligt igår allihop på bion också. Lovade mig själv innan vi åkte in att jag inte skulle inhandla någonting men tror ni jag fixar det när det är rea? Svaret är nej! Hittade ett par hyfsat snygga öronhängen. Har tittat på de innan då de inte var på rea och vilken tur att jag hittade det enda paret som fanns kvar igår då. Fick bara betala 30 kronor!

Imorgon ska jag in till Kalmar med min vän Amy som jag inte träffat på år och dar känns det som. Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

ritkgit snygga !



sv: festivalen var sjukt kul :) vi festade, blev bestulna och sov under bar himel. Vill du veta mer så hittar du det under "fest" kategorin i bloggen :P

2010-07-08 @ 11:13:57
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0