Favourite music artists

Tycker det är så kul att ni börjat ställa massa frågor, det gör ju att jag kan uppdatera mer, så tack!!

kan inte du berätta några av dina favorit artister?. både manliga och kvinnliga?. :)

Svar: Jo, absolut kan jag det. Har valt de artister som verkligen berör mig med både musik och framförallt texter!


Nicki Minaj - Skriver helt grymma texter alltså, varenda ord hon sjunger/rappar går in i en. Hon mäter sig LÄTT med kända manliga rappare som exempelvis Lil Wayne, helt klart!
Jessie J - Helt otrolig röst och jag älskar alla hennes låtar, inte så konstigt att hon blivit känd på så kort tid så duktig som hon är!
Rihanna - Behöver jag säga så mycket? Hon är mer än grym.


Bruno Mars - Hans låtar berör verkligen, sätter sig på hjärnan vilket i detta fall bara är behagligt!
David Guetta - Världens bästa DJ. Så bra musik som han gör är helt otroligt, måste nog vara hans musik jag lyssnar allra mest på!
Coldplay - Jag har så långt jag kan minnas älskat Coldplay och deras låtar. Man har både skrattat och gråtit till dessa, dom är verkligen mästare på att sätta fingret på olika känslor!

Kommentarer
Postat av: amila

ah mycket bra musiksmak julia :)

2011-11-23 @ 22:07:34
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0