120426 - Studentklänningen = flopp

Skyndade mig ivrigt hem från skolan idag eftersom min studentklänning äntligen kommit från UK, men så fort jag öppnat paketet sjönk glädjen till 0 - den såg verkligen inte alls ut som jag hade tänkt mig, så jag provade den inte ens utan skickade tillbaka den med en gång. Så nu är det full rulle med att hitta en ny klänning, men tror att jag redan har bestämt mig, nämligen en från Jonas Hallbergs nya kollektion "Stars". Nu fattar ni nog redan vilken det är, men det bjussar jag på hihi. Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej just nu har jag länkat dig på min blogg för att du ställde frågor på min blogg på frågestunden och de är nu uppe på min blogg! TACK

FÖR ATT DU KOMMENTERADE!

Puss

2012-04-27 @ 17:53:59
URL: http://ssarass.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad är det för klänning? :)

2012-04-27 @ 20:31:36

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0