121201 - Första december

Är på toppenhumör idag! Hela dagen igår satt jag på helspänn och väntade på mitt första tentaresultat. Och vet ni? JAG KLARADE DET!!! Denna förbannade hemtenta som jag satt från morgon till kväll med i en hel vecka fick jag godkänt på och jag kan inte vara annat än sjukt nöjd och stolt över mig själv! Det gav mig motivation till att plugga stenhårt inför nästa tenta som är på tisdag, en salstenta om politik.

För övrigt är det exakt en vecka kvar tills jag och Harald åker till Thailand idag. Livet är på topp just nu!


Kommentarer
Postat av: amila

Vad var det jag sa? :) jag visste ju det! Grym är du! Grattis och lycka till på salstentan!

2012-12-01 @ 18:24:13
URL: http://frokenpositiv.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0